Sug min..

aaah... hatar jobbets dator.. hade skrivit ett fint inlägg och skulle precis lägga in bilder å så försvinner allt! Gjorde säkert nått konstigt, har ju mac dator hemma å dom funkar ju lite annorlunda..

Skitsamma, får väl sammanfatta allt; sitter på jobbet och har nattjouren(skönt med sovande jour), var nervös tidigare idag pga. att jag skulle ha min första körlektion på körskolan, min körskola är suverän och jag tipsar er gärna om den om det är någon som är intresserad?.. sitter just nu med teoriböckerna och läser.. å nu är jag bara trött och irriterad så det här inlägget blev helt onödigt! :P Men.. men, alla har sina dagar! HEJDÅ!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0