Onsdags mys!

Hej hej hallå!
Har varit en lång dag på stan idag tillsammans med Joy. Hittade en snygg halsduk till mig själv och så kunde jag inte låta bli att köpa lite nytt nagellack och så hittade vi en fin klänning som Joy ska ha på sitt bröllop :)
Nu händer det inte så mycket, på begäran så ska jag baka äppelpaj till min fina pojkvän snart som just nu håller på med renoveringen i hallen.

Juste, har kommit underfund med att jag vill slänga ner en massa ideér på kläder, lunka ner till en textil butik och göra mina ideér till verklighet :) sy lite snygga kläder! :) känner mig sjukt inspirerad till det :)

Kommentarer
CELINE

Sv: Ja. Så fult att han försöker med allt han kan bara, haha! :)

2010-09-22 20:46:56
URL: http://cceline.blogg.se/
s

2010-09-23 08:04:27
SOFIA

Nä fy inte alls kul.:(

2010-09-23 08:04:44
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0