Alla har vi ambitioner, drömmar och mål

Även jag.
Jag drömmer om att en dag bli barnmorska.
Mitt mål är att åtminstone försöka bli sjuksköterska.
Jag drömmer om att förändra världen.
Mitt mål är att iaf bidra med något gott, när tillfälle ges.
Jag drömmer om att leva resten av mitt liv med min kära pojkvän.
Mitt mål är att iaf göra det bästa av vår tid som vi har tillsammans.
Jag drömmer om att bilda en fin familj med två fina barn.
Mitt mål är att skaffa barn när jag har pluggat färdigt och skaffat fast jobb(om jag fortfarande har pojkvän vill säga).



(Foto taget av Joakim Thulin, på Gotland 2010)

Det är ingen annan än jag som kan ta besluten i mitt liv. Det är ingen annan än jag som ska kämpa för det jag vill här i livet. Det är mitt liv, min ambitioner, mina drömmar och mina mål! Med rätt inställning, med vilja och med beslutsamhet så kan man ta sig hur långt som helst här i livet. Tänkt på det, se alltid allt från den ljusa sidan och ge aldrig upp.

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tusen tack :D

2010-09-14 11:48:28
URL: http://vadfanskajagheta.se
Miia

ty m8!

don blogg är oxå snygg ;d

2010-09-14 12:14:07
URL: http://biorck.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0