Söndag

Hej hej!
Idag har det inte hänt så mycket. Har gått på lååååååååååååång promenad med min fina pojkvän, vi gick bl.a. förbi min svärfar för att säga hej innan vi fortsatte på promenaden. Sen när vi kom hem så ropade vi på vår lilla söt-katt, men utan någon vidare framgång(annars brukar hon komma springandes när vi ropar). Sen när vi kom in och Jocke gick till altan för att kolla efter henne så var hon där men hon kunde typ inte gå :( Hon har gjort illa ena fram tassen.. Så Jocke fick ta och bära in henne.
Visserligen så kan hon gå med lite möda, men det är väldigt ansträngt så nu har hon legat inne på sängen ett tag och bara vilat. Usch! Hoppas hon bara stukat foten lite och att hon blir bättre snart, det är ju min lilla bäbis vi pratar om!

Well, nu är Jocke i garaget och jag borde väl hänga tvätten och städa min garderob :P So see yah!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0