Shopaholic!

My god, jag är truly a true shop-a-holic! Jag har behovet av att köpa saker HELA tiden och jag älskar spec. att kolla efter godsaker på nätet :P Och går jag på stan så kan jag inte låta bli att köpa nått, även om det bara är någon liten onödig grej. Haha. Men, men jag är ganska medveten om att jag inte är ensam, eller har jag fel? :)

Idag har jag suttit och suktat efter Louis Vuitton väskor, Gucci väskor, fina kavajer osv. osv. Känner mig såå sugen på att skämma bort mig själv med en riktigt snygg(självklart äkta) Louis Vuitton! Jag har ju pengarna.. dock är det meningen att jag ska spara dom till mitt körkort haha :P men ah.. snacka om frestelser här i livet :P Sen lär man ju ha lite pengar inför julafton :P (Långt bort, men närmre än vad man tror :P) I-lands problem jag vet!

Jaja, ska sluta svamla här nu och försöka göra någon nytta här hemma :P Bye!
Vart tog sommaren vägen?

Kommentarer
Amanda

1500 :)

2010-10-05 16:41:39
URL: http://blondieboo.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0