Ny start!

Hej hej hallå!
Har tänkt att börja med en ny start på mina(vissa) dagar :) Jag tränar ju ingenting, går aldrig på promenader typ och förut så spelade jag fotboll, jag körde övningar hemma, gick upp kl 6 för att jogga, gick alltid på promenader varje dag osv. Men nu ska det bli ändring :) Har bestämt mig för att istället ta sovmorgon varje dag jag kan så ska jag ta mig upp i lagom tid och gå på långa raska promenader och så kanske man börjar med sina hem övningar som man gjorde förut med :)

När man jobbar inom vården där olika lyft och sånt ingår så är det ganska bra att träna upp sina muskler för att inte slita ut kroppen. Japp, lata jag väljer att börja träna och jag hoppas på att jag inte ger upp sen för att "äh, orkar inte idag".. ni vet :P

Jaja, nu ska jag ta och klä på mig och gå ut! :D Bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0