Hej hopp!

Hejhej hallå!
Usch det är becksvart ute nu och kl är bara fem! INTE OKEJ! Känns lite depressing att bege sig till jobbet på en lördag kväll :P Goddammit, hade jag vetat att det skulle vara full fart i Oxölesund den här helgen så hade jag inte tackat ja till att jobba lördag-söndag. Med tanke på att jag redan jobbat exakt varje dag den här veckan :P Men man måste ju ha något att leva på, right?

Måste bara påpeka att min fina pokjvän är sötare än vanligt. Haha, vet inte varför men jag klagar inte :P
Bjuder på en bild på mina fina rosor jag fick på födelsedagen, they're HUGE! Och tydligen skulle de slå ut och bli ännu större :) Just like my love for him!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0