Tomorrow in the bottle

Haha faiil, jag orkar inte! Hur kommer det sig att fel personer väljer att ta åt sig av fel saker hela tiden? Well, well orka bry sig! Livet rullar på och jag är glad ändå :) Känner mig nämligen lite duktig :P Jag är en av de lataste människorna som finns men både idag och igår så har jag gått hem efter jobbet :) Iskallt, men ack så nöjd man blir! :) Förut gick jag typ jämt men nu blir det aldrig av! Hehe, det var många saker jag gjorde förut, personer jag träffade och platser jag åkte till men som jag skrev innan så rullar livet på!

Med det sagt så bjuder jag på lite gamla bilder! ENJOY! :)
Hahahha.. *döör*

Kommentarer
vicky

jag saknar dig verna <3

2010-12-23 18:04:48
gözde uygur

fin blogg! :)

2010-12-23 23:37:57
URL: http://guygur.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0