Not laughing with u, I'm laughing at u!

Lustigt att jag fått fler läsare när det bara är folk jag känner som känner till den här bloggen.. typ? Hahah, yeye w/e! Nu är det så här att jag är jättetacksam för kommentarer jag får, det är jättetrevligt! MEN, som jag sagt många gånger innan så svarar jag inte på anonyma kommentarer! Jag är ungefär 99,99 % säker på vilken min senaste anonyma kommentar kommer ifrån, no need to fix your ip. Var ärlig så får du ett ärligt svar :)

Sen så har jag inte skrivit så mkt ingående om den här baby grejen, just för att mina riktigt närmsta redan vet detaljerna :) Och det räcker för min del. Men som sagt skriver ni vem ni är som kommenterar och jag tror på det så är jag ärlig och berättar, I have nothing to hide! Jag står för de saker jag skriver :)

Well well, nu ska jag till stan för några ärenden och sen bege mig till jobbet för ett natt pass! PUSS!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0