No regrets. Just love

Hej hej hallå!
Sitter här med lilla bäbis katten och myser. Ska hem till Öregrund idag åker hem på fredag och då blir det att jobba kväll. Sen blir det mina brudar i helgen :)

Har suttit och tittat runt på nätet och jag såå längtar efter fina fixade naglar! Förut fixade jag mina typ varannan dag men nu gör jag aldrig det pga. mitt jobb(man får eg. inte ha nagellack lr så inom vården pga hygien skäl) och för att mina naglar varit lite slitna på sistone.
Någon som vet nån som e bra på att fixa naglar? :) Lösnaglar är väl också ett alternativ, dock inte lika kul :P för jag har en  tendens till att bara tappa dem eftersom jag ganska flitigt använder mina naglar i vardagen :P

Här kommer lite bilder på egna designer jag gjort på mig själv. Dock är det lite dålig kvalite å bilderna + att jag inte torkat bort överflödet på alla bilder :P




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0