I couldn't care less

Hey hey hallåå!
Läget? Här är det iaf bara bra. Sitter hemma efter ett långt pass på jobbet! Pojkvännen är ute på vift dock. Har väl eg. inget vettigt att skriva :P Jobbade häcken av mig på jobbet, det har nog aldrig varit så rent på det där äckliga stället som det är nu! (Skojjaa! Eller?) Imorgon blir det att jobba natt och sen förmiddag på torsdag. Sen är jag ledig resten av veckan, I think. Stamgäst grej i helgen på krogen.. med give-aways osv. Få se om man orkar gå på det (:

My god, jag vill ha jul jul jul och det nu nu nu!! (:
Orkar inte rätta till bilden och den har ingenting med inlägget att göra, I think you can live with it! Puss!♥

Kommentarer
Aschmanda

sv: tack så mycket,, min mamma är från burma. :) tihih själv ?



fin bild är ju jätte fin med love it :)

2010-12-14 20:42:59
URL: http://aschmanda.devote.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0