Finally at home

Hej hej hallå!
Är äntligen hemma igen från Sälen. Det har varit hur mysigt som helst där uppe, men gud så skönt det var att komma hem! Senare kommer svärmor hem med min lilla bäbis som hon har passat i helgen och så blir det att käka tacos tillsammans :)

Gubben är vid sin brors grav i detta nuet, med broderns gamla bästisar! Tänk att de finns kvar för honom än :) Tror pojkvännen är väldigt glad över att fortfarande ha kontakt med dem och att de frågar om han vill hänga med till graven och hälsa på :) Helt otroligt guldvärt! Och något annat guldvärt är att min fina Molin kommer hit lite senare! Han ska bo här någon dag :) I love you my sweet friend och det gläder mig oerhört att vår vänskap bara har blivit starkare och starkare, coz for a moment back then så trodde jag faktiskt inte det :P Livets vägar äro outgrundliga..eller? asssåå shiiiiit haha.

Nej, nu orkar jag inte. Mitt lilla magsår+halsbränna ska ta och dö framför tvn en stund innan middag och svärmor :) Bjuder på en halvgammal bild, PUSS!

Kommentarer
vicky

bra fin bild <3

2010-12-05 21:38:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0