What a achiver! :)

Haha, känner mig hur duktig som helst! :) Bloggade ju inte på hela dagen igår, men det har sin anledning. Jag var nämligen i garaget med älsklingen heeela dagen :P haha. (vi har inget garage här vid lägenheten, utan hyr ett stort garaget på ett ställe med enbart garage :P) Och vet ni? hahah, ni som inte känner mig kanske inte tycker att det är något att hänga i granen, men jag cyklade faktiskt ut dit (I MOTVIND, sjukt jobbigt :P) och jag cyklar ALDRIG här i Uppsala :P för jag är övertygad om att jag ska bli påkörd eller nått plus att jag har den sämsta konditionen som finns :P

Men iaf :) Jag känner mig hur duktig som helst eftersom jag hjälpte min kära pojkvän att sätta i den nya motorn han köpt till sin Audi :D DET om något är nått som ingen jag känner skulle kunna tro att jag gjort! Men det har jag otroligt nog faktiskt gjort :) Fick till och med pilla lite på motorn och grejja :P Han fick inte ur tändstiften som han skulle byta men jag fick ur allihopa på första försöket :P det är inte det svåraste att göra, jag vet men som sagt, jag har ALDRIG gjort nått sånt här :) så jag tycker att jag förtjänar att känna mig bra när det gäller det här :) Och det var ju ganska tungt att sätta i motorn då vi inte hade någon motorlyft :P
Såhär såg det ut när vi jobbade igår :)
Min kära pojkvän kände sig stolt över mig :) och han tyckte det var sjukt kul att jag blev så skitig om händerna, fick meckar händer om man säger så :P , jag som alltid brukar klaga på honom att han ser förjäklig ut när han åker från garaget :P haha.

Allt det här kanske låter lite töntigt, men något man måste få göra här i världen är att känna sig stolt över något man gjort/gör. Man måste ta åt sig av känslan man får när man lyckats med något :) Man måste få känna sig bra och duktig utan att andra ska sitta och tro att man är högfärdig :)  Vissa människor brukar säga "fan vad hon tror att hon är något!", men vet  ni? Alla är vi något :) Och man ska aldrig behöva tro, man ska veta om att man är något :) Det behöver ju faktiskt inte vara något negativt!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0