Pink is the new red!

Hej hej hallå!
Har köpt hem två par läppstift från märket Viva la diva som jag tänkt pröva mig på :P Ett lite ljusare, naturligare rosa som jag faktiskt tycker jättemkt om :) sen ett mörkare rosa, det var också jättefint men jag hade inte tackat nej till en lite mer skrikigare rosa på den. Lite chockrosa ni vet ;) Tycker det är så fint på andra flickor som är lite "mörkare" i huden som mig:P
(Ljuset som blev när jag tog bilden gjorde så jag fick musche?haha)
Så vad tycker ni om den här mörkare färgen? :)

Kommentarer
Litet Kakmonster - Hannan

sv: Jaha på så vis X)



Haha jag tycker inte att den är särskilt mörk den där xD men fin är den.

2010-08-24 15:58:55
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Litet Kakmonster - Hannan

sv; Jaa okej X)

2010-08-24 22:56:41
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0