Lördagen i all ära!

Lördagen var hur trevlig som helst! Blev ju middag hos gubbens kusins pojkvän(haha) med en massa skratt och en del sjungande :) Sen drog jag, gubben och Ello ner på stan för att kolla in alla bilar som cruisade runt. Har ju varit American car show här i Uppsala. Vi mötte några polare på stan, sen drog vi in på krogen BJ(Birger Jarl). Jag tappade suget litegrann när det blev så sent som vi drog in på krogen, men det var fan en lyckad kväll :) Hur kul som helst!

Blev btw, uppraggad av en kille när jag och Ello tog paus från dansgolvet. Tänker inte hänga ut honom och ta en massa detaljer men .. tydligen så har han spanat in mig på stan.. eehhh.. stalker? :P Kändes lite creapy så jag bad Ello om att vi skulle dra därifrån :P Well, kan inte säga så mycket mer om den kvällen :P sååå..Bye alla fina!! :)♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0