Creativity

Hej hej hej hallåå!
Idag skulle jag haft en dag på stan med Joy och mamma men Joy kunde inte så det blev bara jag, mamma och lillasyster :) :P Har haft hur trevligt som helst! Vi har gått i affärer och käkat thai buffe :) MUMS! Hittade lite finsaker också som jag köpte med mig hem faktiskt :) Kunde inte låta bli, dessutom så var det halva rea priset så det gjorde inget :P Kan lägga upp bilder sen :) Köpte iaf bl.a. ett fågelbad (för enbart 149 kr på Myrra :P) två bodys i spets och en rosa tunika :)

Lillasyster följde med hem idag och vi har pysslat lite :) Jag har fixat en smyckeshängare av en gammal burk, pinnar, hobbyfärg och lite överblivet tyg jag haft hemma :) Håller dessutom på att styla om ett par klädeshängare, men dom är inte färdiga än så dom får ni se sen :P
1.
2.
3.
4.
5.

Kommentarer
tess

Ja man får gärna ha en egen åsikt om saker men man ska stå för dom. PÅ bloggar idag gör folk gärna så att de lämnar sina kommentarer anonymt å ja då anser jag att man kan låta bli... min åsikt.



Va fint de där blev... bra ide... man kan göra så fina saker av så lite igentligen å de blir kanonbra...



//tess

2010-08-16 17:36:53
URL: http://tess701.blogg.se/
Sara

smart idé! hade också gjort det om jag hade orkat, haha:)



sv: Jadu, nagellacket ska typ krackelera det "vanliga" nagellacket man har under, om jag har förstått det rätt.. fint är det iaf:)

2010-08-16 23:27:02
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0